czwartek, 9 lipca 2015

Połczyńskie Tęgie - tak się rodzi legenda piwa

Wracając z pracy natknąłem się ostatnio na całkiem wcześniej nie spotkane piwo tj "Połczyńskie Tęgie". Odkąd zacząłem poszukiwania piwa idealnego dla mnie sprawdziłem już ponad 30 marek, jednak dopiero przy tym piwie warto się zatrzymać na jakiś czas.
Smak jest wręcz idealny, po przelaniu widzimy czysty i krystaliczny trunek. Jego intensywny smak powoduje, że aż się chce na chwilkę zatrzymać  zwolnić tempo, delektować każdym łykiem.
Żeby nie być gołosłownym zaproponowałem to piwo kilku moim znajomym reakcja podobna "woow" co to za piwo.  Więc tak jak i browarnicy napisali tak i jest mocne doznania w złocistym piwie o głębokim smaku jak najbardziej dają ulgę i relaks.


Producent:Fuhrman
Moc piwa: 7%
Skład: słód jęczmienny, chmiel, woda zdrojowa.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz