sobota, 25 lipca 2015

Kujawskie - Browar Krajan

Kujawskie piwo z głębią - jest to moja już ostatnia z pamiątek jaką ze sobą przywiozłem z Bydgoskich wojaży.

Chociaż, moc swoją ma już to niestety na smaku muszę się przyznać, że się zawiodłem jak na 14% ekstraktu to chciałbym coś więcej poczuć, a tutaj delikatny smak bez większego echa, W naprawdę gorący dzień jak np 35stopni w południe i 28 stopni gdy wieczorem otwierałem schłodzoną butelkę  to piwo przyniosło ulgę. Ale sam smak bez polotu, porównalbym smakien do Warki, tak wiec jeśli miałbym porównywać  co do pozostalego zestawu, to jednak póki co najniższy poziom. Pieni się piwko bardzo ładnie, lecz szybkoona upada.
W kwestii koloru to tutaj duży plus się należy do pięknego złocistego koloru.




Moc piwa: 6,0 %
Ekstrakt: 14,1%

W mojej ocenie piwo zasługuje na 2 plus i nic więcej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz